۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

فــشــن!

عجب این روزها بحث مد و جراحی پلاستیک در ایران داغ شده! شاید هم قبلا بوده و تازگی ها خبرش برای بررسی های کارشناسی جالب دیده شده. امروز یک مطلبی دیدم راجع به حجم استفاده خانم های ایرانی از لوازم آرایشی که به نظرم خیلی اغراق آمیز اومد اما در ادامه همون مطلب تاکید شده بود که زنان ایرانی -صرفنظر از وضعیت مالی شون که ممکنه لزوما زندگی های اشرافی نباشه- به دنبال جراحی پلاستیک هستن.
من هم ساده لوحانه فکر میکردم که دارن راجع به جراحی بینی صحبت میکنن که خب سالهاست در ایران رایجه. یکی بهم خندید و گفت شماها کجای دنیا زندگی میکنین که این قدر از ماجرا به دورین؟ دیگه حالا تو هر بقالی که بری میتونی توش بوتاکس برای تزریق لب و گونه و ... پیدا کنی! دیگه جراحی بینی کار لوکسی نیست ...شاید بشه گفت یه جور ضرورته! الان بسته به سن و سال مردم دنبال لیپوساکشن، لیفتینگ ، پروتز برای نواحی مختلف بدن و .... هستن!!! من هم با چشمهای تا تــــــــــــه باز و ابروهای به هــــــــــوا پریده پرسیدم چــــــــــــی؟!!! :))))))
اونقدر این روزها چیزهای عجیب و غریب از ایران میبینم و میشنوم که باورم نمیشه من سالها توی همون کشور زندگی کردم! حس میکنم نمی شناسمش :( و متاسفانه با همه وجودم باور کردم که ایران یا شاید بهتر بگم خاور میانه، سرزمین تــــنــــاقــضـــــهاست :(

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر