۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

از یه مطلب یا یه جمله  هر کسی میتونه برداشت متفاوتی داشته باشه. به نظرم توی خیلی از موارد اصولا این تفاوت دیدگاه آدمها موضوعات زندگی رو جالب تر میکنه. اما خب گاهی هم ممکنه باعث دردسر بشه. امروز استاد محترم یه فرمایشی فرمودن در مورد موضوعی که من دارم روش کار میکنم که همون موقع به نظرم اومد که خیلی مسخره اس و اصولا کار نمیکنه! خیلی هم مطمئن بودمم. بعدش اومدم یه کمی کند و کاو کردم دیدم بیچاره راست می گفت انگار به یه تغییراتی قابل انجامه. گرچه کامل و دقیق نیست اما به هر حال مسئله رو تا یه جاهایی پیش میبره. فکر میکنم وقتی ایده ش رو داشت مطرح میکرد، اون رو به شکل درست و خوبی عنوان نکرد. برای همین ما چند تا هم یه کمی اولش غر زدیم و بعدش خندیدیم و یه کمی که گذشت و همه به اشتباهمون چی بردیم، جدا جدا  تصمیم گرفتیم به روی خودمون نیاریم! واقعا که  عجب آدمهایی هستیم ما

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر