۱۳۹۲ اسفند ۲۶, دوشنبه

من شخصا آدم شوخی نیستم. اما شوخی و شادی رو دوست دارم و معمولا هم زود میخندم. اما این روزها خیلی وقتا بطور تصادفی برخورد میکنم به بچه های کوچولویی که ادای آدم بزرگها رو در میارن (مثلا مثل اونا حرف میزنن یا چیزهایی شبیه به این) و میبینم که به نظر خیلی از آدمها جالب و خنده دار میاد. مثلا این که ایــــــــــــــن توی شوی خودش نشونش میده و ....  به قول ملت توی فیس بوک اتز کیوت! از الن بعید نیست که توی نمایشش از این کارها بکنه اما چطوره که ملت هم به نظرشون خیلی خنده دار میاد این!!! به نظر من نه تنها خنده دار نیست، بلکه شاید حتی ناراحت کننده باشه. یا حتی این یکـــــی 

شایدم من زیاد حساس هستم نسبت به مسائل مربوط به بچه ها و اینکه چطور باهاشون رفتار میشه یا شده.... اما از اینهم که بگذرم... بازم به نظرم هنوز به قول ملت کیوت نیست. به نظرم شوخی و خنده لازمه توی زندگی اما چیزهایی که مربوط به بزرگترهاست باید از بچه ها دور بمونه که بتونن توی دنیای بچگی خودشون بچگی کنن که به نظر من اون ازهمه زیباتره


پس نوشت: شاهد از غیب رسید!!!؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر