۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

خارج نشینی :-/

اندر حکایت فرار مغزها(؟!) در ایران بسیار شنیدیم. اما در 5-6 سال اخیر این موج خارج شدن دیگه مغز و غیرمغز نمیشناسه! خلاصه اینکه بعضی هموطنان نازنین همینکه از ایران خارج میشن، فرقی هم نمیکنه کدوم دوغوزآبادی برن، همین خارج شدن رو موفقیت میدونن برای خودشون! به خصوص اگه یه سری خاله قزی هم بدنبالشون در وطن حضور داشته باشن که رسیده و نرسیده پای تلفن و چت و مت و ایمیل، ازشون درخواست کنن که زووووودباش از خودت برامون عکس بفرست! حالــــا از اوشــــــــون اصرار و از ایشــــــون انکار خلاصه این میشه که ملت هی تیلیک و تیلیک از خودشون عکس میگیرن و بعنوان سند افتخار میفرستن برای خاله قزی ها! اخیرا هم که شکر خدا "فیس بــــوق" کار ملت رو راحت کرده!
اگه هم این کار رو نکنی، معمولا دهن به دهن عم قزی ها میگرده که لابـــــــد شرایطشون هنـــــــــــوز منــــاســـــــب نیست!!! هی هم بهت زنگ میزنن که نــــــــگران نباش! همه چی کــــم کــــــم! نردبون رو یــــــــه پله یــــــــه پله میرن!!! حالا تو بیا ثابت کن آقــــــــــاجون من از نمایش (همون شو آفِ اینوری ها) خوشم نمیـــــــــــاد! اصولا بهتره سراغ این مفاهیم نری که خیلی انرژی بر و گرونه. آخر دست هم کلی برداشتهای عجیب غریب از حرفهای خودت در میاد که شخص خودت هم میمونی که من کــــــی اینا رو گفتــــم >:-$ !!!!!!!!
خدایا به ما یه صبر و توانی (یا شاید هم هوش) بده که جماعت هموطن خودم رو بفهمیم! خداییش باورم نمیشه من همین چند وقت پیش پامو از اونجا گذاشتم بیرون :)))))))

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر