۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

اول مهر

امروز اول مهره :) روزی که برای همه ما ایرانیها سرشار از خاطره اس! خاطرات خوب یا بد! شاید دو روز رو بشه در سال پیدا کرد که همه ایرانی ها از این دو روز خاطره دارند. روز اول بهار که جشن سال نو ماست و روز اول پاییز که شروع مدرسه اس!
من هم از دوران مدرسه خاطرات زیادی دارم که مهمترین شون اینه که به دلیل شغل پدر، همواره در جابه جایی بودیم و سال نوی مدرسه برای من برابر بود با از دست دادن دوستان قدیمی و پا گذاشتن به مدرسه جدید و آدمهای جدید که دیگه پذیرفته بودم، بیش از یکسال با این دوستان و معملمها هم باید خداحافظی کنم و برم به جای جدیدتر!
شاید به نظر خنده دار بیاد اما انگار قدیما از دونستن چیزهایی که اونهمه نو بود اینقدرها هیجان زده نمیشدم... اما حالا هر چیز جدیدی اونقـــــــدر منو به وجد میاره که گاهی شب نمیتونم بخوابم! مدام بهش فکر میکنم و با خودم تکرار میکنم... چقـــــــدر دنیای جالبــــــــی!!!
فکر کنم این روزها بیشتر از همیشه دانش آموزم... و همیشه هم دانش آموز خواهم موند :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر