۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

ساری گلین

امروز بــــــــاید درس بخونم! قضیه جدیه و واقعا وقت کمه امـــــــــــــا چه کنم... حسش نیست :(( از کله سحر که از خواب بیدار شدم تو کله ام پر از هر جور موسیقی فولکلوره که خدا میدونه! داشتم سعی میکردم حواسمو جمع کنم و برگردم سر کارهای نکرده، که یهو ملودی ساری گلین اومد سراغم! گرچه هیچی ازش متوجه نمیشم اما خیــــــــــلی لذت میبرم :)


معنی ساری گلین "عروس کوهسار" هستش بعضی هم میگن "عروس زرد(اشاره به خورشید)". از قرار درددل عاشقانه یه مرد آذریه با معشوقه ش که یه دختر ارمنیه! اگه احیانا دوست داشنین متن شعر و معنی اش رو بدونین اینـــــــــــــجا رو کلیک کنید. چقــــــــدر این موسیقی زیباست :)

۲ نظر:

  1. آه ه ه ه ه .....!چقدرکه من این آهنگ رو دوست دارم !!!! یادمه که اولین بار این آهنگ رو ۹ یا ۱۰ سال پیش تو کنسرت حسین علیزاده و ژیوان گاسپاریان تو کاخ نیاوران شنیدم، نمیدونم رفتی این کنسرت رو یا نه ، تو تابستون و در فضای باز بود و به جرات میتونم بگم که یکی از بهترین کنسرتهای عمرم بود! کلی خاطره ازش دارم، ازت خیلی خیلی ممنونم که گذاشتیش و همه خاطراتمو زنده کردی! یادمه که این آهنگ از قشنگترین اجراهاشون بود که وقتی رسیدم خونه ساعت ۱ نیمه شب بود و تمام تلاشمو به کار بردم که بتونم با تنبورم، نتشو در بیارم و بزنم که تا صبح طول کشید تا در بیاد و صبحم نرفتم سر کار چون نمیخواستم هیچ چیز و هیچ کس حال و هوایی رو که توش بودم رو ازم بگیره و بعدشم مثل دیوونه ها هر ۳ شب کنسرت رو رفتم (دیگه همشو حفظ بودم!)!!!!! شب دوم صندلیم کنار خانوم "گلاب آدینه" بود و هرگز فراموش نمیکنم که تنها تو ۲ تا برک ۱۵ دقیقه ای چقدر چیز من از این زن یاد گرفتم (چقدر بعضی آدمها بزرگند!!!)!!! آه ه ه ه ه که چقدر حرف میزنم.... آه ه ه ه ه خدایا چرا انقدر از خونه دورم؟؟؟؟!!!! انگار ۱۰۰ ساله که از وطن دور شدم..............

    پاسخحذف
  2. آه ه ه ه ه خدایا چرا انقدر از خونه دورم؟؟؟؟!!! چرا انقدر دورم؟!

    پاسخحذف